Nabídka terminálu nebo platební brány zdarma
Platební terminály
Platební brána
eTerminal – terminál v mobilu
eTerminal – terminál v mobilu
Proměnte své chytré zařízení snadno a rychle v platební terminál s pomocí aplikace eTerminál od MMB Platební služby.
Podnikáte a chcete svým zákazníkům dopřát možnost platit kartou kdykoliv a kdekoliv? S aplikací eTerminál můžete akceptovat karty na Vašem telefonu či tabletu.
Před prvním použitím:
Jaké výhody má eTerminal?
- Nemusíte si kupovat ani pronajímat žádné další zařízení – funguje přes mobilní aplikaci
- Terminál máte vždy po ruce, i na cestách
- Elektronické stvrzenky – jednoduše se zasílají e-mailem nebo se dají zobrazit načtením vygenerovaného QR kódu.
Pro koho je aplikace eTerminal určena?
- Živnostníky a menší podnikatelé
- Obchodníky na cestách
- Doplněk ke stávajícímu terminálu
- Pro ty, kteří chtějí jednoduché řešení
- Klienty, kteří mají IČ a podnikají na území ČR
Jaký je postup pro zřízení aplikace eTerminal v mobilu?
- Podpis smlouvy o Akceptaci platebních karet na jakékoliv pobočce MONETA Money Bank, a.s., či přímo s naším obchodním zástupcem
- Po podpisu smlouvy obdrží klient uvítací email s instrukcemi, jak stáhnout a aktivovat eTerminal aplikaci
Jsou na telefon/tablet nějaké požadavky?
- Zařízení s OS Android verzí 9 a výše
- Integrovanou NFC čtečku
- Přístup ke Google Play
Nahradí eTerminal standardní terminály?
U firem s větším objemem transakcí, kde je potřeba účtenky tisknout nebo kde je třeba propojit terminál s pokladním systémem, eTerminal standardní terminály nenahradí. Aplikace ale může ale sloužit jako doplněk, kdy např.v restauraci může být standardní terminál, ale pro rozvozy může sloužit aplikace eTerminal. V aplikaci nejsou dostupné funkce jako spropitné, propojení s pokladnou.
Funguje eTerminal aplikace i na iOS?
Bohužel, momentálně Apple pro český trh nenabízí možnost takovou aplikaci na iOS nabídnout – neumožňuje pro finanční platby přístup k NFC.
Je aplikace bezpečná?
Jedná se o prostředí, které z hlediska bezpečnosti plateb kartami, kontrolují kartové asociace. Díky proměnlivé PIN klávesnici, která mění pozici čísel, je PIN zadáván pokaždé jinak a není tak možné jej zpětně zneužít.
Odkud můžete aplikaci stáhnout
Aplikaci eTerminal můžete stáhnout Google Play
Při běžném užívání:
Nedaří se mi načíst kartu, co mám dělat?
Oblast NFC (čtečka karet) může být v každém mobilním zařízení na jiném místě. Zkoušejte kartu přikládat postupně na více místech zadní strany zařízení, případně zkuste vyjmout zařízení z obalu. Aplikace obsahuje tzv. NFC lokátor, který Vám ukáže, kde má Vaše zařízení NFC čtečku.
Co mám dělat, když ztratím/rozbiji telefon?
Stačí stáhnout aplikaci na nové zařízení a aktivovat jej pomocí stejných údajů, které byly použity pro první zařízení.
Jak mohu aplikaci zrušit?
Aplikaci nestačí pouze odinstalovat, je třeba také zrušit smlouvu. Kontaktujte našeho obchodního zástupce, který s Vámi vyřídí veškeré potřebné formality.
Funkce a akceptované karty:
Jaké karty lze s pomocí aplikace eTerminal přijímat?
Maestro, Mastercard, VISA a VISA Electron. eTerminal akceptuje také elektronické stravenkové a benefitní karty – Benefit Plus, Estravenka, Ticket Restaurant, které na sobě nesou označení karetních asociací (MC/VISA).
Jaké funkce jsou v aplikaci dostupné?
Dostupné funkce jsou transakční historie, transakce prodej a zrušení transakce přímo v aplikaci (do 14 dnů), generování účtenek (email, QR kód, screen z obrazovky)
Lze k aplikaci připojit externí bluetooth tiskárnu?
Nikoliv
Účtenka a přehledy transakcí:
Slouží účtenka jako daňový doklad?
Ne
Jak účtenku vytisknout?
Účtenky jsou pouze elektronické a zasíláme je prostřednictvím e-mailu, také lze účtenku zobrazit načtením QR kódu.
Jak mohu získat přehled o provedených transakcích?
Přehled transakcí naleznete přímo v aplikaci po kliknutí na tlačítko menu, pod záložkou Historie transakcí. Ihned vidíte, zda transakce byla schválena či zamítnuta. Po kliknutí na konkrétní transakci se vám zobrazí detail transakce.
Transakce uvidíte také přímo v Zákaznickém portálu. Dále vám vygenerujeme report transakcí v .xls a .txt.
Co když jsem zde nenašel odpověď na moji otázku?
V takovém případě se obraťte na naše zákaznické centrum (centrum obsluhy akceptanta) na telefonním čísle +420 296 180 990.
Kde mohu aplikaci eTerminal získat?
Buď můžete kontaktovat některého z našich obchodních zástupců, navštívit kteroukoliv pobočku MONETA Money Bank, a.s., nebo můžete vyplnit poptávkový formulář níže.